یا علی

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد
فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد
کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود
آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد
عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه پیچید
تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد
مـژده میـــلاد مـولا ، می کنــــد از غم رهـــــــایم
زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد


سلا م از وبلا گ ما هم دیدن فرمایید
بله حتما :)
مبارک باشه;-)
بر همه مبارک :)
بر شما هم مبارک باشه

ممنونم :)
این روز عزیز بر شما و همه مسلمین مبارک باشه :)
بله بر همه مبارک باشه :)
سلام: تبریک میگم ولادت حضرت علی (ع) رو خدمت شما و همه  عاشقان مولا علی (ع)
سلام بر شما
ممنونم...... بر شما هم مبارک :)

مبارک باشه:)

بر شما هم مبارک هاله جون :)
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۰۷ علی اصغر کریم زاده فرد بیدگلی
مبارک باشد:)
در این روز زیبا هدیه ی من به پدران تبریک است!!!!!
هدیه من هم به پدران تبریک است !!!!!
به به :)
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan