خواب آروم

دلم یه خواب آروم میخواد...

بی دغدغه...

بدون نگرانی...

بدون استرس...


میرسه ان شاءالله
نمیرسه...... یه عمره منتظرم.......
اگر قرار نیس برسه که میرسه ...خدا دلیلشو بهتر میدونه
نمی فهمم منظورتون رو......
اره واقعا منم دلم آرامش می خواد....نمی دونم سختی زندگی کی تموم میشه....خدا خودش صبر بده
تموم میشه هاله جون......
بله خدا بهمون صبر بده........
میرسه
ان شاءالله.....
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۲۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یه خواب برا رهایی از دنیا ...
آری...... موافقم......
این تصویر کپی نحوه خوابیدنه خودمه بیشتر اوقات رو صندلی اتاقم یا رو مبل خوابم میبره
البته بعد از چند دقیقه خودم بیدار میشم.:)))
همش بخاطر بیدار موندن تا ساعت  چهار هست دیگه...
 کلا تو روز 3 ساعت میخوابم
تایم خوابم با ایت الله بحجت یکی شده ههه
با این تفاوت که ایشون 11ساعت نماز می خوندن
من 11ساعت مطالعه میکنم
.....
:)))
عزیزم چه ناز خوابیده😍
:)
به زودی ایشالله :)))
ان‌شاءالله :)
کنکور داشتین؟
بله
رسید؟ :-)
نه :|
تلویزیون ال ای دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan