آخرین بار

آخرین باری که رفتم مشهد سوم راهنمایی بودم...

مدیر مدرسمون طی یک تصمیم عجیب گفتند که می خوان سه نفر اول هر کلاس رو (از نظر معدل ترم اول) ببرن مشهد...

برای تشویق سایرین...

منم که بکوب درس خونده بودم همون سال و با کلی بدبختی معدلم 20 شده بود...

خلاصه راهی شدیم... بادوستان و مدیر و دفتردار مدرسه... 

چه حس عجیبی بود وقتی چشمم به ضریح افتاد...

همش اشک میریختم... ذهنم خالی بود از هر گونه حرف... ولی آقا می دونست چی می خواستم بگم... آخه نگفته همه دعا هام مستجاب شد...

با دفتردار مدرسمون صحبت کردیم یه عده مون رو ساعت 2 شب ببرن حرم تا صبح کیف کنیم...

بالاخره راضی شدن و ما رو بردن (هر چند یه عده خواب رو ترجیح دادن و نیومدن)

نماز صبح رو خوندیم... زیارت کردیم و رفتیم توی صحن... خورشید طلوع کرد...

بهترین لحظه عمرم بود...



اینم عصر روزی که قرار بود برگردیم... حال آسمون خبر از حال دلمون داشت...



و حالا دلم خیلی برا آقا تنگ شده...

دعا کنید امسال آقا ما رو بطلبه... ان شاءالله...

باشد بنای خیری
......
امیدوارم که هر چه زودتر این معنوی نصیبتان گردد :)
ان شاءالله :)
ان شاء الله
ممنونم بخاطر حضورتون :)
سه شنبه ۳۱ فروردين ۹۵ , ۱۰:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
التماس دعا
محتاجیم به دعا...... 
سه شنبه ۳۱ فروردين ۹۵ , ۱۱:۴۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاء الله بری عزیزم چندسال پیش رفتی ؟
ان شاء الله ......
سوم راهنمایی بودم ........
سلام
زیبا بود
شما دنبال شدید 
معبر شهدا را با دنبال کردن خود حامی باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
انشالله منم بطلبه
اصلا با هم بریم خانوم
نظرتون چیه:)
ان شاء الله .......
موافقم :)))
زود زود بری ایشالله :))
ممنون :)
ما رو که تا سر کوچه هم نمیبردن :|
:))
عکساتون خوشگله :-)
:)
انشالله باز آقا دعوتتون کنن
دعا کنید ما رو هم باز دعوت کنن ...
ان‌شاءالله
تلویزیون ال ای دی
ناز چت
عالی بود
:)
میگن خدا وقتی خواست برای بنده هاش نعمت بده دستور داد بعضی از ملائک برن روی زمین تا به بندگانش کمک کنند.
این فرشته ها همون دخترای عزیزمون هستن .
سپتیک تانک
بهترین کمک کننده به محیط زیست .

:)

بی نظیر بود و می تونه بهتر و قوی تر بدرخشد

:)
دوشنبه ۹ آبان ۰۱ , ۱۵:۳۷ رزرو هتل در مشهد

ایشالا دفعه بعد اومدید مشهد از بابت رزرو هتل در خدمتیم. :)

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan