موفقیت

هر آنچه را از اعماق وجودتان بخواهید هیچ چیز نخواهد توانست مانع رسیدن شما به آن شود


دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۵:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
@@
:)
سلام...قشنگ بود ...موفق باشی ..
ممنونم...
ایشالا به هدف قشنگت برسی:)
ممنونم دوست گلم........
اوهوم درسته :)
:)
اوه چه خوبه :)
(:
کنکوری هستی؟
اوهوم...
اوایل مخاطبات کم بودنا خخخ
بله دیگه :)
چرا سردرد داری؟
برمیگرده به گذشته...
آها ببخشید فضولی کردم
نه بابا این چه حرفیه :)
الان بهتری؟
بله شکر :)
خب خداروشکر :))
(:
پرفکت ؛)
تشکر :)
:)
(:
:))
((:
:)))
(((:
(:
:)
((:
:))
(((:
:)))
حالم بده معلومه؟
نه :))
😂😂😂😂
(((:
👀👀
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan